Доставка, оплата і умови повернення товарів
Способи доставки
У нас передбачені такі способи доставки:
- у відділення перевізника (Нова Пошта, Автолюкс, Делівері, Ін-тайм);
- за вказаною адресою кур'єром («до дверей»);
- кур'єром в межах міста (тільки для м. Львів)
- самовивіз;
Безкоштовна доставка у відділення перевізника при замовленні товарів на суму більше 3000 грн.
Доставка важких та/або об'ємних та/або негабаритних товарів узгоджуються в індивідуальному порядку.
При отриманні замовлення вам необхідно перевірити товар безпосередньо у відділенні перевізника у присутності співробітника перевізника.
У разі пошкодження товару або неповної комплектації замовлення – необхідно відмовитися від отримання товару і його оплати, а також скласти відповідний акт (претензію перевізнику).
Доставка здійснюється по всій території України за виключенням тимчасово окупованих територій.
Способи оплати
- по перерахунку (платіж згідно рахунку фактури за допомогою будь-яких платіжних систем, напр. Приват24, тощо), відеоінструкція ► [тут]
- оплата накладним платежем (післяоплата згідно умов перевізників);
- готівковий платіж в магазинах вказаних в розділі "Контакти".
Умови повернення та обміну товару
1.Поверненню/обміну, підлягає товар, якщо з дня покупки пройшло не більше 14 днів (дата вказана в супроводжуючих документах до товару) згідно з законом про "Захист прав споживачів".
2.Поверненню/обміну не підлягає товар, якщо:
- він був у використанні;
- відсутня або пошкоджена упаковка товару;
- товар має видимі сліди використання;
- товар має видимі технічні пошкодження;
- відсутні чек або гарантійний талон.
- товар входить в категорію, що не підлягає поверненню, а саме:
- рукавички,
- фоточутливі товари,
- зубні щітки,
- засоби, що потребують спеціальних умов зберігання
- обладнання, що було скомплектоване виробником під покупця
- лікарські засоби
- інші товари згідно з законом про "Захист прав споживачів".
3. Для того щоб повернути товар необхідно зв'язатися з представником нашої компанії за тел. 0800501242 або будь-яким телефоном вказаним на сайті в розділі "Контакти" та вказати причину повернення/обміну.
4. Узгодити спосіб повернення грошових коштів (готівка, безготівка тощо).
5. Повернення/обмін товару здійснюється безпосередньо у магазинах, що вказані в розділі сайту "Контакти", або товар надсилається узгодженим сторонами перевізником. Оплата за доставку товару, що повертається — коштом відправника.